بسیاری از اپلیکیشن‌های پیش‌فرض در iOS ۱۸ به‌روز می‌شوند سامسونگ اولین گوشی اندرویدی‌اش را ۱۵ سال پیش رونمایی کرد کدام مناطق و محلات مشهد دارای اینترنت فیبر نوری هستند؟ جزئیاتی تازه از قابلیت AI Explorer در ویندوز ۱۱ تریلر نسخه Early Access بازی No Rest for the Wicked اندازه نینتندو سوییچ ۲ احتمالا با نسل قبلش متفاوت باشد ویدئویی از ربات انسان‌نمای S1 که سرعت و دقتی حیرت‌انگیز دارد رئیس جدید پارک علم و فناوری خراسان رضوی منصوب شد آیا گلکسی واچ ۷ با قابلیت نظارت بر قند خون عرضه می‌شود؟ با هوش مصنوعی گوگل مکالمه زبان انگلیسی تمرین کنید | ویژگی جدید موتور جست‌وجوی گوگل ویژگی انتقال تماس بین دستگاه‌ها به گوگل میت اضافه شد متاورس شرکت متا همچنان میلیاردها دلار ضرر روی دست مارک زاکربرگ می‌گذارد ظرفیت باتری قاب گلکسی بادز ۳ پرو مشخص شد آسیا بلاخیزترین قاره است کاهش قابل‌توجه حجم آپدیت‌های ویندوز ۱۰ با فناوری جدید مایکروسافت مدل پایه Surface Laptop 6 در راه است اگر آیفون دارید، می‌توانید بدون رمز وارد واتس‌اپ شوید اپل هوش مصنوعی خود را معرفی کرد | اینترنت لازم نیست؛ پردازش کنید! امضای جو بایدن پای لایحه «فیلترشدن یا فروش تیک‌تاک» |‌ اپلیکیشن چینی چه می‌کند؟ افزایش کاربران Threads | رقیب X حالا ۱۵۰میلیونی است برخی از مشخصات شیائومی ۱۵ لو رفت + جزئیات
سرخط خبرها

نگاهی به مشخصات مدل پایه گلکسی A22 و امکانات آن | یک انتخاب معمولی

  • کد خبر: ۹۰۱۱۱
  • ۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۷
نگاهی به مشخصات مدل پایه گلکسی A22 و امکانات آن | یک انتخاب معمولی
گلکسی A22 به‌عنوان یکی از گوشی‌های اقتصادی سامسونگ، مثل بسیاری از مدل‌های دیگر شرکت کره‌ای، در ۲ مدل پایه (4G) و مدل 5G راهی بازار شده است.

به گزارش شهرآرانیوز - درحالی‌که اینترنت 5G در بعضی از کشور‌های دنیا به مرحله بهره‌برداری و اجرا رسیده، تب و تاب پشتیبانی از اتصال به شبکه پرسرعت نسل پنجم دنیای گوشی‌های هوشمند را نیز در بر گرفته است. با گذر زمان اندکی، علاوه‌بر گوشی‌های پرچم‌دار، حتی گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه نیز از این تب‌و‌تاب دور نمانده‌اند. گلکسی A22 به‌عنوان یکی از گوشی‌های اقتصادی سامسونگ، مثل بسیاری از مدل‌های دیگر شرکت کره‌ای، در ۲ مدل پایه (4G) و مدل 5G راهی بازار شده است. البته سامسونگ برای اینکه قیمت مدل 5G این محصول میان‌رده خیلی بالا نرود، بخشی از برخی قابلیت‌های مدل پایه را از آن حذف کرده است.

از آنجایی که شبکه 5G هنوز چندان در کشورمان شکل نگرفته است، انتخاب مدل 4G گلکسی A22 برای کاربران ایرانی انتخاب عاقلانه‌تری به نظر می‌رسد. جنس پنل پشت و فریم گلکسی A22 نسخه 4G از پلاستیک است. کیفیت مواد به‌کاررفته مناسب به نظر می‌رسد و گوشی استحکام به‌نسبت خوبی دارد. در این محصول یک جایگاه اختصاصی برای کارت حافظه میکرواس‌دی در اختیارتان قرار می‌گیرد تا بدون فدا‌کردن جایگاه سیم‌کارت دوم، بتوانید حافظه ذخیره‌سازی A22 را ارتقا دهید. در بخش نمایشگر، این محصول از پنل ۶.۴ اینچی ۹۰ هرتزی از جنس Super AMOLED استفاده می‌کند.

سامسونگ گوشی اقتصادی خود را با اندروید ۱۱ و پوسته اختصاصی One UI Core 3.1 به فروش می‌رساند. نسخه Core درواقع برداشت محدودتری از رابط کاربری One UI است که برای گوشی‌های میان‌رده و اقتصادی خانواده گلکسی در نظر گرفته می‌شود و امکانات کمتری در مقایسه با نسخه اصلی دارد. البته حذفیات نسخه Core شامل هیچ‌کدام از قابلیت‌های اساسی و اصلی نمی‌شود و امکانات خاص‌تری همچون Easy Mode را در بر می‌گیرد.

در بخش سخت افزار هم تراشه Mediatek Helio G۸۰ قلب تپنده این گوشی میان‌رده است که برای پردازش‌های گرافیکی، به پردازنده گرافیکی ۲ هسته‌ای Mali-G۵۲ تکیه دارد.

از نظر حافظه داخلی و رم هم سامسونگ، گلکسی A22، 4G را در چهار پیکره‌بندی ۴ /۶۴، ۴ / ۱۲۸، ۶ / ۱۲۸ و ۸ / ۱۲۸ گیگابایتی روانه بازار کرده است. به طور کلی سخت‌افزار این محصول توان اجرای بازی‌های سنگین را با بهترین کیفیت ندارد که البته با توجه به قیمت اقتصادی آن، چنین انتظاری را هم نباید از این محصول میان‌رده داشت.

باتری حجیم ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی را می‌توان یکی از نقاط قوت A22 به حساب آورد. با کاربری معمولی، باتری A22 می‌تواند تا ۱۵ ساعت شارژدهی داشته باشد؛ بنابراین با ۵ ساعت استفاده روزانه، می‌توانید تا ۳ روز روی باتری این محصول اقتصادی سامسونگ حساب باز کنید. سامسونگ به همراه A22 شارژر سریع ۱۵ واتی هم در اختیار کاربران قرار می‌دهد که به حدود ۲ ساعت و نیم برای شارژ کامل باتری نیاز دارد.

در بخش دوربین هم مجموعه چهارتایی دوربین‌های پنل پشتی گوشی از یک لنز اصلی ۴۸ مگاپیکسلی واید، یک لنز ۸ مگاپیکسلی اولتراواید و ۲ حسگر عمق‌سنج و ماکروی ۲ مگاپیکسلی تشکیل شده است. برای ثبت تصاویر و عکس‌های سلفی هم این محصول به دوربین جلوی ۸ مگاپیکسلی مجهز شده است.

این محصول در محدوده قیمتی ۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در بازار موجود است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->